آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

روش شناسایی پیامک‌های ارسالی همراه اول

پیامک‌هایی که از طریق همراه اول ارسال شده با شماره «99635005» و به منظور اطلاع‌رسانی، تبریک تولد، اخطار قطع صورت حساب و از شماره «999» به منظور پاسخ به مشکلات مشترکان و شماره «990009» به منظور پیامک اطلاع از صورت حساب است.
 
اگر قبضی ازطریق 9990 پرداخت شده، اما وصولی آن در سیستم موجود نیست و خط وصل نشده، راه‌حل آن این است که مشترکان با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکان (سایر استان‌ها) و عرضه‌ی اصل کارت ملی و پرینت حساب خود که از بانک اخذ شده (در صورتی که مبلغ به حساب اعاده نشده باشد) نسبت به پیگیری اقدام کنند.
 
اما درباره‌ی نحوه عضویت در خدمات غیرحضوری، باید گفت که مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت همراه اول، خدمات مشترکان، خدمات غیرحضوری را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد کنند و پس از تایید پیام دریافتی در پست الکترونیک به مراکز تلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکان (سایراستان‌ها) مراجعه و با ارایه‌ی مدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی) و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.
 
بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، با وارد کردن نام کاربر و رمز عبور دریافتی می‌توانند نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک و مفقودی، تغییر آدرس، دریافت ریزمکالمات، دریافت PIN ,PUK اقدام کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد