آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

ارسال پیامک‌های هشدار پلیس به مشترکین همراه اول


معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از ارسال پیامک‌های هشداری – پلیسی برای مشترکان همراه اول خبرداد.
 
سرهنگ حمیدرضا اندرز چمنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی مردم، پیام‌های هشداری در قالب پیامک به مشترکان همراه اول ارسال می‌شود، گفت: با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های تلفنی و پیامکی، بر آن شدیم که از طریق پیامک، هشدارهای پلیسی به مشترکان ارسال شود تا ضمن افزایش آگاهی مردم در این رابطه، آنان طعمه کلاهبرداران قرار نگیرند.
 
وی با بیان اینکه معمولا پیامک‌هایی با مضمون "شما در قرعه‌کشی برنده کمک هزینه سفر زیارتی شده‌اید" یا "شما در قرعه‌کشی برنده هدایای نقدی و غیرنقدی شده‌اید"، مالباختگان را به پای عابربانک کشانده یا با دریافت رمز اول و دوم کارت عابربانک، اقدام به برداشت وجوه نقد از حساب مشتریان می‌کنند.
 
معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در تشریح شیوه دیگر کلاهبرداری پیامکی، گفت: در شیوه دیگر، کلاهبرداران با ارسال پیامکی، به دلیل پرداخت به موقع قبوض تلفن همراه، ضمن تشکر از مشترکان، از آنها می‌خواهد جهت دریافت هدیه خود، اطلاعات شخصی و بانکی را مجدد به شماره آنها پیامک کنند که در این روش نیز کلاهبرداران پس از دستیابی به اطلاعات حساب مشتریان، از آنان سرقت می‌کنند.
 
چمنی با بیان اینکه شهروندان توجه داشته باشند برای دریافت هر گونه هدیه از اپراتور تلفن‌همراه، نیازی به واریز وجه یا ارسال اطلاعات شخصی و بانکی نیست، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اصرار، به وب‌سایت اپراتورهای تلفن‌همراه مراجعه و نسبت به تعیین صحت و سقم پیامک، اطلاع حاصل کنند.
 
وی همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سایر اپراتورهای دیگر تلفن‌همراه، برای ارسال هشدارهای پلیسی در حال انجام است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارسال این پیامک‌ها ادامه خواهد داشت و پلیس صرفا به ارائه پیام‌های هشداری اقدام می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد