آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

گیر‌ه‌ای که می‌خواهد تصویر را به سیم بدوزد


پیوستی که این روزها از خدمات اپراتوری خاص، بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است، محفلی جذاب را بین مردم زمینه‌ساز شده که هر از گاهی تراوش‌های ذهنی جالبی درباره این پیوست به گوش می‌خورد.
 
به گزارش تسنیم، پیوست فرهنگی که این روزها دارای چنان اهمیتی شده که منبع اصلی درآمدزایی رایتل را بلوکه کرده است، نه تنها نقل محفل ارتباطاتی‌هاست بلکه در کوچه و بازار هم که صحبت از تماس تصویری می‌شود به راحتی می‌توان جمله "می‌گن، پیوست نداره" را شنید.
جمله‌ای که این روزها بسیار شنیده می‌شود از منظر عده‌ای این است که شاید در آینده، برگه‌ای همراه سیم کارت داده شود و به مشترکان بگویند این برگه‌ای را که پیوست شده بی‌زحمت مطالعه فرمایید و بعد از آن به سراغ تماس تصویری بروید.
تلقی فرد میان سال اما به اندازه کافی روشن و دمخور با تکنولوژی هم که البته بیشتر مزاح می‌نمایاند، این است که با این پیوست می‌خواهند اسامی دوست و آشنا را از مشترکان جمع‌آوری کنند تا اگر تماسی تصویری به غیر از اینها برقرار شد، مشترک را به دست قانون بسپارند...
اما پیوستی که به دور از تمامی این طرز فکرها به دنبال ساختاردهی به ضوابط حاکم بر تکنولوژی وارد شده به کشور است، تنها اصولی را تحت الشعاع قرار می‌دهد که هم‌راستا با قوانین اجتماعی و قوانین حکومتی است و مشترکان را نسبت به این قوانین و البته حقوق آن‌ها روشن می‌کند تا در صورت هرگونه خلف وعده‌ای، اعمال قانونی توافق شده صورت گیرد.
کسانی که قرار است این پیوست را تنظیم و به سمع و نظر شورای عالی فضای مجازی برسانند شامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حوزه علمیه قم، دانشگاه‌های امام صادق (ع) و علامه طباطبایی است اما تا حال حاضر نه تنها کاری انجام نشده بلکه گویی رغبت اولیه نیز در اعضا برای تداوم و پیگیری کار وجود ندارد به گونه‌ای که قرار بود تا حدود یک هفته گذشته مدیر حوزه‌های علمیه به دیدار مسئولان وزارت ارتباطات برود که هنوز این دیدار محقق نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد