آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

رگولاتوری از اعلام آمادگی مخابرات برای تعامل با PAPها خبرداد


معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از اعلام آمادگی شرکت مخابرات ایران برای تعامل با شرکت‌های خدمات انتقال داده و ادامه فعالیت این شرکت‌ها در مراکز مخابراتی مبتنی بر فیبرنوری خبر داد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسن رضوانی افزود: با توجه به اینکه تغییرات ایجاد شده از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و به روز رسانی شبکه‌های مخابراتی از جمله توسعه فیبرنوری ممکن است منجر به بروز برخی مشکلات و ایجاد محدودیت‌ها در ارائه خدمات شرکت‌های خدمات انتقال داده‌ها (PAP) شود. بر همین اساس شرکت مخابرات ایران در چارچوب مفاد مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباط آمادگی خود را برای تعامل با شرکت‌های PAP به رگولاتوری اعلام کرده است.
 
وی گفت: شرکت‌های متقاضی دریافت امکانات برای ارائه خدمات در محدوده پوشش شبکه سیستم‌های نوری MSAN و DLC می‌توانند درخواست خود را براساس فرایندهای پیش‌بینی شده در مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرکت مخابرات ایران ارائه کنند.
 
رضوانی درباره نحوه نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بر این تعامل تصریح کرد: رگولاتوری بر روند این تعامل نظارت مستمر و قاطع داشته و شرکت‌های خدمات انتقال داده‌ها باید در چارچوب قوانین مربوط از این خدمات بهره‌مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد