آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

ایرانسل تعرفه مکالمات کرجی‌ها را 20درصد کاهش داد

 تعرفه مکالمات داخل شبکه تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در کرج، 20 درصد کاهش یافت.
 
براساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در کرج، تا دوم اسفندماه سال جاری از ۲۰ درصد تخفیف در هزینه مکالمات ایرانسلی خود برخوردار می‌شوند.
 
ایرانسل تاکید کرده این تخفیف، در تمامی ساعات و بدون نیاز به فعال‌سازی، به مشترکین ارائه شده و استفاده از این طرح فقط در تعرفه‌ پایه ثانیه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود.
 
براساس این گزارش، ۲۰درصد اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز شامل این طرح نمی‌شود. همچنین مشترکینی هم که از طرح‌های تعرفه رنگی استفاده می‌کنند، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی خود می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند.
 
مشترکین ایرانسل برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود می‌توانند کددستوری #1*8*7*140* را از سیم‌کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنند.
 
اطلاعات بیشتر در خصوص تخفیف 20 درصدی ویژه مشترکین ایرانسل در کرج از طریق  www.irancell.ir/karaj قابل مشاهده است.

تاکید وزیر ارتباطات بر پایان انحصار رایتل و ارایه خدمات نسل سوم توسط اپراتورهای دیگر



وزیر ارتباطات دولت یازدهم خاطر نشان کرد: نباید وضعیت اپراتورها به گونه‌ای باشد که مردم برای این‌که از تلفن همراهشان استفاده مناسبی داشته باشند به سختی بیفتند.
 
محمود واعظی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ایجاد خطوط ارتباطی در 750 روستای کشور به پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران پرداخت.
 
وی در این مراسم از خبرنگاران خواست سوال‌های جدید‌تری مطرح کنند تا پاسخ او به سوالات تکراری نباشد و حرف‌هایی که پیش از این مطرح شده مجددا تکرار نشود.
 
واعظی در این مراسم در پاسخ به سوالی که در ارتباط با تمدید دوره انحصار اپراتور سوم تلفن همراه مطرح شده بود، اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این هم تاکید کرده‌ام به هیچ عنوان دوره‌ی انحصار رایتل تمدید نخواهد شد و پس از آنکه دوره‌ی انحصار این اپراتور در تاریخ 30 مرداد‌ماه سال آینده به پایان رسد از اول شهریورماه ما آماده‌ی ارائه این سرویس در اپراتورهای دیگر خواهیم بود.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال عنوان کرد: البته در میان اپراتورهای مختلف امکان ارائه‌ی خدمات 3G به این صورت خواهد بود که این امکان برای اپراتوری مهیا می‌شود که خدمات بهتری را در اختیار کاربران خود قرار داده باشد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال آینده یک اپراتور هم در زمینه ارائه خدمات نسل چهار فعالیت کند.
 
واعظی در عین حال یادآور شد: این مساله‌ای که برای خدمات LTE در ایران اپراتور جدیدی در نظر گرفته می‌شود یا همان اپراتورهای قبلی این خدمات را ارائه خواهند کرد، اظهار کرد: این موضوع در حال حاضر در حال بررسی است و پس از مشخص‌شدن نتیجه‌ی بررسی‌ها اعلام عمومی خواهد شد.
 
آیا پست واگذار می‌شود؟
 
عضو کابینه دولت یازدهم در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره‌ی واگذاری شرکت پست به بخش خصوصی پرسیده بود، توضیح داد: در حال حاضر شرکت پست یک زیان‌انباشت بزرگ دارد که ما تلاش می‌کنیم در گام اول آن را سامان دهیم.
 
وی هم چنین عنوان کرد: در دنیای امروز دیگر از شرکت پست تنها به عنوان راهی برای جابه‌جایی نامه‌ها یاد نمی‌شود، به همین دلیل ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که در واگذاری این شرکت اتفاقاتی مانند گذشته تکرار نشود.
 
واعظی هم‌چنین عنوان کرد: در گذشته و در زمان واگذاری مخابرات امور به گونه‌ای صورت گرفت که در نتیجه‌ی آنها این شرکت برای خدمات‌رسانی به بسیاری از نقاط دورافتاده با مشکل مواجه شد به همین دلیل ما باید تلاش کنیم تا خصوصی‌سازی پست با مطالعات کامل صورت بگیرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوال دیگری که درباره‌ی واگذاری مجوز اپراتور نسل چهار پرسیده شده بود، توضیح داد: اپراتورها تا یک تلفن حسابی به مردم بدهند مردم را خون‌ به جگر کرده‌اند، اما اکنون نباید مجوز نسل سوم و ارائه‌ی خدمات 3G به چنین اپراتوری داده شود، بلکه لازم است این مجوز در اختیار اپراتوری قرار گیرد که خدمات بهتری ارائه می‌دهد.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری که درباره‌ی شبکه‌های اجتماعی داخلی مطرح شده بود، اظهار کرد: به عنوان فردی که از شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده می‌کنم باید بگویم که آنچه که در این شبکه‌ها منتشر می‌شود بسیار متنوع است و مردم بر روی صفحه من از هر آنچه بخواهند می‌نویسند و نوع نوشته‌های آنها بستگی به حالشان در آن لحظه دارد؛ در این میان عده‌ای ممکن است انتقاد یا تشکر کنند و عده‌ای هم حتی ناسزا بگویند. گاهی هم موضوعاتی نوشته می‌شود که هیچ ارتباطی ندارد، اما به هرحال این موضوعات درج می‌شود.
 
واعظی همچنین یادآور شد: به هرحال این شبکه‌ها حالت اطلاع‌رسانی دارند، اما در نهایت با آنچه در کشور‌های غربی وجود دارند فاصله زیادی دارند چرا که شبکه‌های اجتماعی در کشور‌های دیگر گاه 200، 300 یا حتی 500 میلیون عضو دارند، اما به هرحال همان‌چه که در کشور ایجاد شده نیز خوب است و این شبکه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی کمک می‌کند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم‌چنین به عضویت رییس جمهوری در این شبکه‌ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه به سایر اعضاء کابینه و رییس جمهوری نیز توصیه‌هایی کرده‌ام که اتفاقا اقای رییس جمهوری هم گفتند که اگر فکر می‌کنید عضویت من در این شبکه‌ها مفید باشد در آنها عضو شوم.
 
وی درباره کانال‌های ماهواره‌ای قطع شده نیز اظهار کرد: مهم آن است که این شبکه‌ها مجدد آغاز به کار کرده و گویا از شب گذشته وصل شده‌اند.
 
آنها که می‌گویند تعمد داریم فیلترینگ را هوشمند نکنید احتمالا خودشان چنین کرده‌اند
 
واعظی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره‌ی تعمد وزارت ارتباطات برای هوشمند‌ نشدن فیلترینگ مطرح شده بود، اظهار کرد: از زمانی که من آمده‌ام همکاران با جدیت تمام این موضوع را پیگیری می‌کنند. اگر هم عده‌ای می‌گویند که ما تعمدی در عدم ارائه‌ی سرویس داشته‌ایم، حتما خود این افراد در زمانی که مسوولیت داشته‌اند این‌گونه عمل می‌کرده‌اند، اما آنچه من می‌دانم آنکه ایجاد شبکه هوشمند فیلترینگ کار بسیار پیچیده و دقیقی است که در حال حاضر سه گروه از دانشگاه‌های مختلف مشغول انجام آن هستند که این مساله گویای آن است که این بخش برای ما اهمیت داشته است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال عنوان کرد: البته در این میان دلیل اهمیت این موضوع آن نیست که ما علاقه‌مند به فیلتر‌کردن سایت‌ها هستیم، چرا که در این زمینه تنها به دنبال آن هستیم که سایت‌های غیراخلاقی و آن دسته از سایت‌هایی که خانواده‌ها اعتقاد دارند نباید دسترسی به آنها آزاد باشد را پالایش کنیم.
 
وی هم‌چنین اظهار کرد: اکنون درباره‌ی سایت‌های غیراخلاقی و سایت‌هایی که به دنبال ضربه‌زدن به نظام و یا مذهب تشیع هستند، سایت‌هایی هستند که برای فیلتر‌شدن آنها اتفاق نظر وجود دارد و ما و مردم در این زمینه هم‌عقیده هستیم.
 
واعظی در عین حال به کشور‌های اروپایی اشاره کرد و گفت: حتی در خود این کشور‌ها هم فیلترینگ صورت می‌گیرد، اما ما باید به دنبال فیلترینگ هوشمند باشیم که این موضوع کار بسیار سختی است. با این حال بار دیگر تاکید می‌کنم که ما در دولت و وزارت ارتباطات هیچ اعتقادی نداریم که سایت‌های علمی و مفید باید فیلتر شوند.

تماس تصویری رایتل برقرار با کدگذاری می‌شود


معاون وزیر ارتباطات گفت: تماس تصویری رایتل با یکسری کدگذاری تصویری برقرار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر عمیدیان امروز در یک کنفرانس خبری مشترک با مدیران وزارت ارتباطات در خصوص برقراری مجدد تماس تصویری رایتل اظهار داشت:  4 ماه پیگیری‌ها برای برقراری مجدد این سرویس اپراتور سوم به جدیت ادامه یافت و سرانجام بعد از پیگیری دولت و هماهنگی با مرکز ملی فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی، روز گذشته اعلام شد که به شرط نظارت کامل، تماس تصویری رایتل می‌تواند برقرار شود.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد: طبق تصمیم روز گذشته، تماس تصویری رایتل برای گروه‌های مشخص می‌تواند برقرار باشد و قرار است مدیرعامل رایتل، درخواست خود را بر این مبنا به رگولاتوری ارسال کند و به این ترتیب این سرویس در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.
 
وی تصریح کرد: منظور از گروه‌های مشخص، گروه سیم‌کارت و گروه خانوادگی است که می‌توانند گروه‌های آموزشی یا تجاری را دربرگیرد؛ تنها موضوع مهم، اعلام اشخاص حاضر در گروه است.
 
عمیدیان در پایان سخنان خود تأکید کرد: هم‌اکنون به من اطلاع دادند که تماس تصویری رایتل می‌تواند به طور کامل و با لحاظ کردن یک سری کدهای تصویری برقرار شود.
 
به گزارش فارس، عمیدیان توضیح بیشتری درباره کدهای تصویری ارائه نکرد.

تماس تصویری رایتل وصل می‌شود / ارایه سیم‌کارت خانوادگی


بنا بر اظهار معاون وزیر ارتباطات تماس تصویری رایتل در آینده‌ای نه چندان دور مجددا وصل خواهد شد.
 
به گزارش خبرگزاری ایسنا، علی‌اصغر عمیدیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که درباره‌ی آخرین وضعیت تماس تصویری رایتل مطرح شده بود، اظهار کرد: براساس تازه‌ترین اطلاعات قرار بر آن است که تماس تصویری اپراتور سوم با هماهنگی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته مجددا وصل شود.
 
او در توضیح بیشتر این مطلب اظهار کرد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد و با هماهنگی با مرکز ملی فضای مجازی و دبیر آن که این پیگیری‌ها از تیرماه امسال جریان داشت درنهایت بعد از ظهر روز گذشته قرار بر آن شد که تماس تصویری رایتل از سر گرفته شود.
 
معاون وزیر ارتباطات و اطلاعات هم‌چنین در این باره عنوان کرد: قرار بر آن است که به قید نظارت کامل فعلا به‌طور قطع این سیستم فعال شود و با سیم‌کارت‌هایی تحت عنوان خانوادگی و به‌طور مشخص این سرویس در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.
 
وی هم‌چنین عنوان کرد: قرار بر آن است که امروز مدیر عامل اپراتور سوم درخواست خود را در این زمینه ارائه کند تا مشکل حل شود.
 
اما وی در پاسخ به سوال ایسنا که آیا بحث سیم‌کارت‌های خانوادگی در واقع تایید‌کننده‌ شایعاتی نیست که پیش از این اینگونه مطرح می‌کرد که قرار است که تماس تصویری رایتل تنها میان محارم برقرار شود، اظهار کرد: گروه‌های مشخصی که نام خانوادگی برروی آنها گذاشته شده در واقع گروه‌هایی هستند که قصد انجام فعالیت‌های خاص مانند فعالیت‌های آموزشی یا تجاری را دارند و به عنوان مثال می‌گویند ما برای ارتباطات تجاری تبلیغ کالاهای خود می‌خواهیم که مشتریانمان از این سرویس استفاده کنند.
 
عمیدیان در پایان صحبت‌های خود این‌گونه عنوان کرد: همین حالا به ما خبر رسید که قرار است این سرویس به‌طور کامل ارائه شود، اما لازمه‌ی ارائه آن استفاده از کد‌های خاص تایید شده است.
 
اما وزیر ارتباطات در توضیح بیشتر این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر همه از ارتباط تصویری استفاده می‌کنند و اگرچه ممکن است رایتل از این سرویس بی‌بهره باشد، اما همه شما اپیلکیشن‌های مختلفی بر روی گوشی‌هایتان دارید و می‌توانید برای برقراری تماس تصویری از آنها استفاده کنید.
 
واعظی ادامه داد: برخی از این حرف‌ها ربطی به ما ندارد و به رقابت اپراتورها با یکدیگر باز می‌گردد.
 
وی ادامه داد: اگر رقابت اپراتور‌ها باعث رشد خدمت‌رسانی و پایین‌آمدن تعرفه‌ها باشد، ما از این رقابت استقبال می‌کنیم، اما قطعا جلوی رقابت‌های منفی خواهیم ایستاد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال عنوان کرد: زمانی برای رایتل کمی جوسازی شد، اما اکنون هر فردی که اراده کند می‌تواند تماس تصویری برقرار کند و تنها برای رایتل بود که فضایی پیش آمده که نتواند از این سرویس استفاده کند. به همین دلیل لازم است ما سختگیری نکنیم و نگذاریم اپراتور سوم در این گرداب بماند.

35 درصد تخفیف 35 روزه برای مکالمات درون شبکه‌ای رایتل به مناسبت دهه فجر


مشترکان رایتل از دوازده بهمن ماه  به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ورود امام راحل به کشور می­توانند در تمامی مکالمات درون شبکه ای خود به مدت 35 روز از 35 درصد تخفیف برخوردار شوند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی رایتل، از روز دوازده بهمن ماه همراه با آغاز سی و پنجمین دهه فجر و همزمان با ساعت ورود امام راحل به کشور، اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران به مشترکانش 35 درصد تخفیف در مکالمه هدیه میدهد.
 گفتنی است مکالمات درون شبکه‌ای به مکالماتی اطلاق میشود که بین مشترکان رایتل، اعم از دائمی و یا اعتباری برقرار میشود.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) رافراهم می‌کند.
از جمله این خدمات می‌توان به سرویس‌های چندرسانه‌ای، اینترنت پرسرعت، کنفرانس تلفنی و تلویزیون همراه اشاره کرد.