آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

ثـبـت نـام آسـان اسـت!

ایرانسل به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به پرداخت ودیعه یا سپری نمودن دوره انتظار، سیم کارت خریداری کنید.
سیم کارتهای ایرانسل، چه دائمی، چه اعتباری و چه پیام رسان، نخستین و تنها سیـم کارتـهـای موجود در کـشور هستند که با ظرفیت ۶۴ کـیلو بایت عرضه شده و امکان ارائه سرویس های جدید و پیشرفته ای از جمله اینترنت همراه (GPRSپـیـام چـنـد رسـانـه ای (MMSشارژ الکترونیکی (e-Charge) و کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را دارا هستند.


تـوجـه: پیش از تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر نیست. حتما کپی مدرک شناسایی معتبر مشترک که شماره ایرانسل وی بر روی آن درج شده است، باید توسط ایرانسل دریافت گردد. شما می بایست یک نسخه از تصویر این مدرک شناسایی را در هنگام ثبت نام به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

در این مرحله سیم کارت خریداری شده "یکطرفه" بوده و فقط امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد .


بـه یـاد داشـتـه بـاشیـد...

• خط ایرانسل شما تنها در صورتی فعال می شود که اطلاعات شما در سیستم ایرانسل ثبت شده و مدارکتان از طریق فروشندگان مجاز ایرانسل یا پست به ایرانسل ارسال شده باشد.
• دریافت فرم ثبت نام، ارسال مدرک شناسایی، تکمیل ثبت نام و فعالسازی سیم کارت رایـگـان است.

شما می توانید با کارت ملی خود و یک برگ کپی از آن به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه کنید، فرم مربوطه را دریافت نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید:

۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده بگیرید.
۲. فرم را به طور کامل پر کنید.
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

چند نـکتـه مـهـم:
۱. دریافت و ارسال فرم ثبت نام رایـگـان است.
۲. امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.
۳. اتباع خارجی می بایست به جای کارت ملی، گذرنامه خود را ارائه کنند.
۴. درصورتیکه فرم ثبت نام و کپی مدارک شما به ایرانسل ارسال نشود، درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل فرمایید.
۵. در صورتیکه کپی کارت ملی در مدت ۳۰ روز پس از انجام ثبت نام برای ایرانسل ارسال نشود، سیم کارت خریداری شده مجدداً "یکطرفه" خواهد شد.
۶. در هنگام ثبت نام از قرار گرفتن برچسب «سند شناسنامه» بر روی کپی کارت ملی خود اطمینان حاصل نمایید.


نـکتـه: توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر به شبکه، به یک فروشنده مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید. به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل کارت ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک برگ کپی از آنها الزامی است. لطفاً از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات موجود در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید. مدرک مورد نیاز را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز ایرانسل ارائه دهید.

بــرای اطــلاع از وضعــیت ثــبت نام خــود کافـیست کـد # ۵ * ۱۳۰ * را از ســیم کارت دائمــی و یا کد# ۵ * ۱۴۰ * را از سیم کارت اعتباری خود شماره گیری نمایید.