آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050
آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

نرم افزار اندروید جلوگیری از مزاحمت تلفنی

بهترین نرم افزار جلوگیری از مزاحمت تلفنی با امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

با نصب این نرم افزار برای همیشه از مزاحمت تلفنی و پیامک های مزاحم و تبلیغاتی خلاص شوید

جهت نصب به آدرس فروشگاه مراجعه فرمایید

نصب برنامه اندروید

نصب انواع برنامه و بازی اندروید بر روی گوشی


نصب رایگان برنامه اندروید جهت خرید شارژ رایتل ، ایرانسل ، همراه اول، تالیا و ...


با امکان ذخیره کارت شارژ داخل برنامه جهت استفاده در آینده


شارژ فوق العاده همراه اول

شارژ فوق‏ العاده

تا ۳۰% شارژ بیشتر با

#رمز شارژ#*۱۴۲*

 

مشترک اعتباری همراه اول:

این بار به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر شما مشترک گرامی، اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق‏ العاده نموده‏ ایم. از دی ماه ۱۳۹۲ شما می‏ توانید با اعمال شارژ از طریق کد دستوری #رمز شارژ#*۱۴۲* بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی از مزایای شارژ فوق العاده لذت ببرید.
 
مبلغ شارژ فوق‏ العاده:
این مبلغ براساس میزان اعمال شارژ متفاوت بوده و پس از وارد نمودن رمز شارژ با کد دستوری *۱۴۲*، شارژ فوق‏ العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد گردید:
 
 
مبلغ شارژ فوق‏ العاده
   
میزان اعمال شارژ
(ریال)
میزان شارژ هدیه
(ریال)
اعتبار زمانی شارژ هدیه
*
۱۰.۰۰۰
۲,۰۰۰
۱ روز
۲۰.۰۰۰
۴,۰۰۰
۱ روز
۵۰.۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۱ روز
۱۰۰.۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۳ روز
۲۰۰.۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۳ روز

 

  

* منظور از ۱ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۲۴ ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از ۳ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۷۲ ساعت پس از اعمال شارژ می ‏باشد.
 
ویژگی‏های شارژ فوق‏ العاده:
شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، SMS، MMS و GPRS می‏ شود و در صورتی که پیش از اتمام اعتبار شارژ هدیه اقدام به اعمال شارژ فوق ‏العاده‏ ی مجدد نمایید، مبلغ شارژهای هدیه با هم جمع و زمان اعتبار طولانی‏ تر، منظور می‏ گردد (زمان اعتبار شارژ هدیه جمع نمی‏ گردد)، به طور مثال با اعمال شارژ ۵۰.۰۰۰ و ۱۰۰.۰۰۰ ریالی از طریق کد *۱۴۲*، سیم‏کارت مشمول ۴۰.۰۰۰ ریال شارژ هدیه به مدت ۳ روز می‏ گردد. لازم به ذکر است در زمان تماس با اپراتورهای دیگر و همچنین تماس خارج از کشور و رومینگ از شارژ اصلی مشترک کسر خواهد گردید.
 
پایان یافتن مهلت زمانی استفاده از شارژ هدیه، تأثیری بر مبلغ و مهلت استفاده از شارژ اصلی نمی‏ گذارد.
 
در صورت بروز هرگونه پرسش، می‏ توانید به یکی از روش‏های زیر با سامانه‏ ی اطلاع‏ رسانی همراه اول تماس حاصل فرمایید:
۱)      شماره ‏گیری ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه
۲)      شماره‏ گیری ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت

سرویسهای همراه اول


سرویس ویژه :

   درحال حاضرسرویسهای ویژه ارائه شده برای سیم کارتهای دایمی عبارتند از:

انتظارمکالمه ، نمایشگر ، انتقال مکالمه ، پیام کوتاه ( SMSGPRS ، پیام چندرسانه ای MMS) )، پیام صوتی، محدودیت مکالمه ، دیتا و فاکس ، مکالمه گروهی

 
انتظارمکالمه :

    بافعالسازی این سرویس ، مشترکین تلفن همراه می توانند در زمان مکالمه ، اگرتماس جدیدی با وی برقرارشد با درانتظارگذاشتن یکی ازتماس ها ، پس ازفشردن کلید برقراری ارتباط (دکمه سبزرنگ ) با دیگری مکالمه نمایند.

این سرویس برای تمامی  مشترکین بصورت رایگان فعال بوده و استفاده ازآن صرفا" نیازمند تنظیمات گوشی می باشد.

کد میانبر جهت فعالسازی :
# ۴۳*Send
کد میانبرجهت غیرفعالسازی:
#۴۳*۱۱#Send
کد میانبرجهت بررسی :
# ۴۳ # *Send
(Sony Ericsson)Setting CallsManage callsCall waiting

(SAMSUNG)Application Setting →Call → voice calls →Call wating→Activate

 

نمایشگر:

   بافعال بودن این سرویس رویت شماره تلفن تماس گیرنده امکانپذیر می شود .این سرویس برای تمامی مشترکین بصورت رایگان فعال است .

کد میانبرجهت فعالسازی :
# ۳۰ # *Send  

 انتقال مکالمه :

   

 چگونه سرویس انتقال تماس (call divert) به تلفن ثابت را فعال کنیم؟
 
در زندگی روزمره زمانهایی هست که نمی توانید به تماس هایتان پاسخ دهید. فرض کنید در جلسۀ مهمی هستید و باید بر روی دستور جلسه تمرکز کنید و یا شارژ گوشی تان در حال اتمام است و به زودی خاموش می شود و منتظر تماسهای مهمی هستید ویا چندین سیم کارت همراه اول دارید و برایتان مقدور نیست همه آنها را داخل گوشی قرار داده و استفاده نمایید.
این موقعیتهابرای همۀ ما پیش می آید، چه باید کرد؟ یک پیشنهاد کاربردی استفاده از سرویس انتقال تماس به یک تلفن ثابت است. تاکنون استفاده از این سرویس شامل هزینه می شد اما در خدمت جدید همراه اول این سرویس رایگان است.
برای فعالسازی این سرویس، باید در قسمت تنظیمات تلفن همراهتان، انتقال تماس(call divert) و گزینه انتقال تماس دائم (always divert)را انتخاب کنید. البته ممکن است این گزینه در تلفن همراه شما کمی متفاوت باشد مثلاً در بعضی از گوشی ها از عنوان ارسال تماس (call forward) و ارسال دائم(always forward) استفاده  می شود. اما به هرحال به دنبال گزینه ای باشید که تمام تماسهای دریافتی تان را منتقل کند. سپس یک شماره ثابت وارد کنید. اکنون تمام تماسهای رایگان به خط ثابت مورد نظر منتقل می شود. اما در صورتی که خواستید این سرویس را غیر فعال کنید به دنبال گزینۀ لغو  (cancel) و یا غیر فعالسازی (disable) بگردید.روش دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از کدهای دستوری میانبر (USSD) است. استفاده از این کدها بسیار ساده و سریع است. به منظور استفاده از این روش کافی است همان گونه که شماره گیری می کنید نشانه و اعداد*۲۱*  را فشار داده و بلافاصله یک شماره ثابت وارد کنید. سپس کلید # و نهایتأ کلید شماره گیری(همان کلید سبز) را فشار دهید:

call#(شماره ثابت)*۲۱* 

البته فراموش نکنید که شماره ثابت را به همراه کد شهر وارد کنید. مثلا در تهران کد ۰۲۱ را در ابتدای شماره  قرار دهید . در صورت عدم نیاز به سرویس و  برای غیرفعالسازی نیز #۲۱# را شماره گیری کنید.
با سرویس انتقال تماس به تلفن ثابت هیچ تماسی را از دست نمی دهید، حتی در موقعیتهای اضطراری و البته فراموش نکنید که این سرویس رایگان است.
 

   پیام کوتاه SMS)) :

    با فعال  بودن این سرویس امکان ارسال و دریافت  پیام کوتاه برای مشترک  تلفن همراه  وجود خواهد داشت .        سرویس  مذکور  برای  کلیه  مشترکین بصورت  رایگان فعال  بوده  و استفاده از آن با  اعمال تنظیمات  بر روی  گوشی  (۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰ +service centerText messageSetting Message)  امکانپذیر   می باشد.

توجه :

   مشترکین تلفن همراه که تمایل به دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی ندارند می توانند با سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ تماس حاصل فرما یند.

قطع سرویس :

   مشترکین می توانند با مراجعه به یکی ازدفاترخدمات ارتباطی نسبت به تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ، آخرین قبض پرداختی ) اقدام نماید.

 

GPRS:

 امکان اتصال مشترکین تلفن همراه به اینترنت رامهیا می سازد.

 

روشهای فعالسازیGPRS :

۱.      مراجعه به سایت همراه اول ((mci.ir وانتخاب لینک ثبت نام سرویس  GPRS وسپس تکمیل فرم ثبت نام

۲.       ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۸۰۸۸

قطع سرویس :

۱.   مشترکین می توانند به مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک لازم  اقدام نمایند.

۲.        ارسال پیام کوتاه بامتن ۵ به شماره ۸۰۸۸

 (باقطع سرویس GPRS، سرویس  MMSنیزقطع می گردد).

 

سرویس پیام چندرسانه ای (MMS) :

 بافعالسازی این سرویس امکان ارسال و دریافت پیام چندرسانه ای وفایل صوتی وتصویری برای مشترکین امکانپذیر می گردد.

روش فعالسازی MMS :

   مشترکین به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه وفرم درخواست (تعهدنامه) را تکمیل ومدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی وآخرین قبض ) راارائه می نمایند. 

یادآوری :

۱.    پس ازفعالسازی سرویس MMS، درصورت عدم دایری سرویس GPRS، سرویس مذکورنیز به طورهمزمان فعال می گردد.

۲. درصورت نقل وانتقال تلفن همراه ، سرویس چندرسانه ای قطع گردیده و دایری مجدد آن منوط به درخواست مالک جدید می باشد.

قطع سرویس پیام چندرسانه ای MMS) ):

 


۱. حضوری :مشترکین به یکی ازدفاترخدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی ،آخرین قبض پرداختی ) اقدام می نمایند.
۲. غیرحضوری :مشترکین تلفن همراه که خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع سرویس پیام چندرسانه ای اقدام نمایند.

 

پیام صوتی( VMS)

 

با فعالسازی این سرویس مشترکین سیم کارت دایمی می توانند مکالمات خود را در حالات زیر به صندوق صوتی منتقل نمایند.همچنین امکان تعویض پیام خوش آمد گویی ، ارسال پیام صوتی برای فرد مشخص ، دسترسی به صندوق صوتی از طریق تلفن همراه دیگر از مزیت های این سرویس است .

فعالسازی سرویس
مشترکین سیم کارت دایمی به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر کارت ملی ، آخرین فبض پرداختی) اقدام نمایند ، پس از فعالسازی سرویس مشترکین می توانند با انجام تنظیمات(مطابق جدول) برروی گوشی از این سرویس استفاده نمایند . دریافت پیام صوتی از مخاطب برای دارنده سرویس هزنیه ای در بر نداشته لیکن شنیدن پیام دارای هزینه معادل هزینه تماس شهری خواهد بود.

طریقه استفاده از سرویس
۱. اعمال تنظیمات
مشترکین پس از فعالسازی سرویس ، باید وارد منوی تنظیمات گوشی ، انتقال تماسها شده و یک یا چند حالت زیر را انتخاب و شماره ۰۹۹۱۲ را وارد نمایند.
 

 

 

 
طریقه استفاده از سرویس
   
متن فارسی
متن انگلیسی
درهمه حالات
All call
درحالت اشغال
When Busy
زمانیکه در دسترس نباشد
When not reachable
زمانیکه پاسخگو نباشد
When no Answer
زمانیکه گوشی مشترک خاموش باشد
When power off


انتقال همه تماسها به صندوق صوتی

کد میانبر برای فعالسازی انتقال تمام تماسها                 **۲۱*۰۹۹۱۲#ok

کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تمام تماسها   ##۲۱#ok                

کد میانبر برای بررسی وضعیت                                                 *#۲۱#ok

انتقال تماسها در زمان اشغال بودن به صندوق صوتی

کد میانبر برای فعالسازیانتقال تماس ها در زمان اشغال بودن  **۶۷*۰۹۹۱۲#OK                            

کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس در زمان اشغال بودن   **۶۷*۰۹۹۱۲#ok                              

کد میانبر برای بررسی وضعیت  *#۶۷#ok                                                                                       

انتقال تماسها در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن گوشی به صندوق صوتی

کد میانبر برای فعالسازی انتقال تماس ها در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن   **۶۲*۰۹۹۱۲#ok                                         
کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن   ##۶۲#ok                                                       
کد میانبر برای بررسی وضعیت  *#۶۲#ok                                                                                                  

 

انتقال تماسها در زمانیکه مشترک پاسخگو نمی باشد به صندوق صوتی

کد میانبر برایفعالسازیانتقال تماس ها در زمان عدم پاسخ به صندوق صوتی **۶۱*۰۹۹۱۲#ok                         

کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس ها در زمان عدم پاسخ به صندوق صوتی   ##۶۱#ok                               

کد میانبر برای بررسی وضعیت             *#۶۱#ok                                                                                                             

 

 

فعالسازی سرویس انتقال برای تمام مکالمات :

 

(Sony Ericsson):Setting→calls→divert calls→Voicecalls→انتخاب حالت → Activate →۰۹۹۱۲→ok
(Samsung):Setting→Application→Setting→call→Voice→calls→Call→diverting→انتخاب حالت →Activate→۰۹۹۱۲→ok
(Nokia): setting→Phone selt→Phone → Call divert →انتخاب حالت  →Active→۰۹۹۱۲→ok

۲. مشترکین درصورت تماس برای اولین بار با شماره ۰۹۹۱۲ می توانند نسبت به تنظیمات زیر اقدام نمایند.
- فعالسازی و غیرفعالسازی کلمه عبور
- تعویض پیام خوش آمد گویی
- انتخاب زبان

۳. مشترکین می توانند پس از دریافت پیام کوتاه مبنی بر انتقال تماس دریافتی به صندوق صوتی از تلفن همراه خود با شماره ۰۹۹۱۲ و یا از طریق تلفن همراه دیگر در صورت تماس با شماره ۰۹۹۱۳ ( وارد نمودن کلمه عبور )، پیام صوتی خود را بشنوند.
۴. مشترکین می توانند پیام صوتی، از تلفن همراه خود (تماس با شماره ۰۹۹۱۲) و تلفن همراه دیگر (تماس با شماره ۰۹۹۱۳ و وارد نمودن کلمه عبور ) ارسال نمایند.

نکته :
۱.درصورتیکه مشترک نسبت به فعالسازی رمز عبور اقدام نموده باشد در هنگام تماس با ۰۹۹۱۲ باید برای شنیدن و ارسال پیام صوتی رمز عبور را وارد نمایند.

۲.مشترکین درصورت تماس از تلفن همراه دیگری (*******۰۹۱) با شماره ۰۹۹۱۳ پس از وارد نمودن کلمه عبور امکان دسترسی به صندوق صوتی و شنیدن پیام صوتی دریافتی و ارسال پیام را خواهند داشت .

 

محدودیت مکالمه :

بافعالسازی این سرویس مشترک تلفن همراه دایمی می تواند درحالات مختلف محدودیت هایی را(جدول ذیل )بر روی سیم کارت خوداعمال نماید.

 

فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه :

   مشترک به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه ونسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل وتصویر کارت ملی ) واعمال تنظیمات برروی گوشی اقدام نماید.

 

 

 
 
فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه
   
متن فارسی
متن انگلیسی
تمام تماسهای خروجی را مسدود نماید
Allouting
تماسهای خروجی بین المللی را مسدود می نماید

International outgoing

تمامی تماسهای خروجی را در صورتیکه مشترک خارج باشد مسدود می نماید

Internatinal out going when roaming

تمامی تماسهای ورودی را مسدود می نماید

All in coming

تمامی تماسهای ورودی را در صورتیکه مشترک خارج باشد مسدود می نماید

In coming when roming

درصورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد تمامی تماسهای ورودی بجزتماسهایی که ازداخل کشوربرقرارمی گردد را مسدود می نماید

Incoming except home

 

فعالسازی سرویس محدودیت درهمه حالات :

(Sony Ericsson):Setting®ManageCalls®Restrict calls® انتخاب حالت   ® Activate® password→ok

(Samsung):Setting→Application Setting→Call→Voice Calls→Call barring→انتخاب حالت

Activate→password→ok
 
قطع سرویس :


۱. حضوری : مشترکین به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ، آخرین قبض پرداختی) اقدام می نماید.
۲. غیرحضوری :مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن همراه خود را فعال نموده اندمی توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع سرویس محدودیت اقدام نمایند.

 

سرویس دیتا :

 

   با فعالسازی سرویس دیتا، امکان اتصال به شبکه اینترنت ازطریق تلفن همراه و ارسال و دریافت فایل برای مشترکین  در زمان حرکت و مکانهایی که برقراری ارتباط دیتا بوسیله خط تلفن ثابت و یا سرویس  GPRSمیسر نمی باشد ، امکانپذیر می گردد.

سرعت ارسال ودریافت اطلاعات حدودا" kb/s ۶/۹می باشد.

 

فعالسازی سرویس دیتا :


۱. حضوری :مشترکین می توانند با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک (اصل وتصویرکارت ملی وآخرین قبض پرداختی ) اقدام نمایند و سیستم یک شماره به سرویس دیتا اختصاص می دهد
۲.غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-Care) تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعالسازی سرویس دیتا اقدام نمایند.

 

 پس ازفعالسازی سرویس دیتا، درصورتی که گوشی مشترک ، این سرویس را  پشتیبانی نماید ، ایشان می توانند به یکی از ۲ روش زیر به اینترنت متصل شوند.

۱.     مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای سیستم عامل ، با قابلیت  تعریف dialup connection می باشد ، می توانند با تعریف یک اتصال  dialup connectionدرگوشی خود ،مستقیما" به اینترنت متصل شوند.  

۲.     گوشی تلفن همراه بعنوان یک مودم عمل نموده و ازطریق کابل رابط به رایانه شخصی متصل گردیده و در رایانه یک اتصال Dial up connection تعریف می گردد ، وبه این روش ، رایانه شخصی به اینترنت متصل می گردد.

 
توجه :

· جهت فعال نمودن dial up connection، مشترک باید کارت اینترنت تهیه نماید وازروی کارت ،اطلاعات مربوط به user name ،password وشماره تماس ISP مربوطه را وارد نمایید.

·جهت ارسال فایل به مشترکینی که سرویس دیتای آنها فعال است ، می توان ازبرنامه Hyperterminal ویا برنامه های مشابه ، برای ارتباط باید ازشماره دیتای اختصاص یافته به مشترک استفاده کرد.

· درخصوص بررسی فعال بودن سرویس :

 "درصورت تماس با شماره دیتای اختصاص یافته روی صفحه نمایشگر پیامData call"" را مشاهده می نمایید."

قطع سرویس :

۱.حضوری : مشترکین می توانند، به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه وفرم مربوطه را تکمیل ومدارک لازم(اصل وتصویرکارت ملی را ارائه نمایند.
۲.غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-Care) تلفن همراه خود رافعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه نسبت به قطع سرویس دیتا اقدام نمایند.

سرویس فکس :

   با فعالسازی این سرویس امکان ارسال ودریافت فکس ازطریق تلفن همراه برای مشترکین مهیا می گردد.

فعالسازی سرویس :

 ۱. حضوری :مالک یا وکیل قانونی می توانند به یکی ازدفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل ومدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی وآخرین قبض پرداختی ،اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی ) را ارائه نمایند .
۲. غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعالسازی سرویس فکس اقدام نمایند.
سپس سیستم یک شماره به فکس اختصاص می دهد.

   پس ازفعالسازی سرویس فکس ، درصورتی که گوشی مشترک ، این سرویس را پشتیبانی نماید،ایشان می توانند به یکی از۲ روش زیر ازسرویس فکس استقاده نمایند.

۱. مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای منوی فکس است  می توانند مستقیما" فکس راارسال یا دریافت نمایند و درصورت لزوم ازطریق اتصال گوشی به چاپگر ، متن را روی صفحه چاپ کنند.

۲.     با قراردادن سیم کارت در رایانه شخصی ،(بانصب برنامه GSM Modem در رایانه شخصی ) فکس را ارسال و دریافت نمایند .

توجه  :

· جهت ارسال فکس به مشترکینی که سرویس فکس آنها فعال گردیده ، ازشماره فکس اختصاص یافته به مشترک استفاده گردد.

· جهت بررسی فعال بودن سرویس ، مدرصورت تماس با شماره فکس اختصاص یافته ، روی صفحه نمایشگر پیام " Fax call" را مشاهده می نمایید.

 

سرویس شماره گیری ثابت(Fixed Dialling) :

بافعالسازی این سرویس مشترکین می توانند ،امکان شماره گیری باسیم کارت خودرا صرفا"به تعداد مشخص ومعین (این تعداد با توجه به گوشی تلفن همراه بین ۱۵الی ۲۵شماره متغیرمی باشد)محدود نمایند .این سرویس برای تمامی مشترکین فعال بوده و فقط نیازبه اعمال تنظیمات درگوشی دارد.

 ( Nokia) Setting→cost setting→Fixed dialling→on یا Number→ok

 

(Sumsung) Setting→ Security→Fixed dialling mode→on

 
 

مکالمه گروهی:

 

   بافعالسازی این سرویس مشترکین تلفن همراه می توانند بصورت همزمان با چند نفر(حداکثر ۵نفر) مکالمه نموده بصورتی که تمامی افراد حاضردراین تماس امکان صحبت نمودن وشنیدن صدای سایرافراد را داشته باشند.

سرویس شامل گروههای (۵+۱) نفراست که یک نفربه عنوان میزبان و۵ نفر نیز به عنوان افراد دعوت شده مکالمه گروهی می باشند.

 

فعالسازی سرویس :

   این سرویس برای تمامی مشترکین تلفن همراه دایمی واعتباری فعال می باشد.

 

قطع سرویس :

 

  مشترک یا وکیل قانونی با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و تکمیل فرم وارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی ، ارائه وکالتنامه ها ، درصورت مراجعه وکیل )اقدام نماید.

افزایش تعرفه همراه اول با مجوز دولت یازدهم؛ وزیر مخالف، چگونه موافق شد؟

 همراه اول طبق یک مصوبه روزهای آخر دولت دهم، تعرفه ۵۹۹ ریالی را برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه اعمال کرد که با مخالفت جدی وزیر جدید متوقف شد. اکنون پس از یک سال این تعرفه بار دیگر در دولت یازدهم به تصویب رسیده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در سال 92 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین روزهای عمر دولت دهم، نرخ پایه مکالمات داخل شبکه سیم‌کارت دائمی تلفن همراه را 515 ریال تعیین کرد که این قیمت می‌توانست تا 20 درصد بیشتر توسط اپراتورها اعمال شود.
 
به این ترتیب تعرفه 515 ریال تا 618 ریال برای مکالمه داخل شبکه سیم‌کارت دائمی تلفن همراه تعیین شد و اپراتور اول تعرفه 599 ریال را برای اعمال انتخاب کرد و با یکسان کردن (Flat) شبکه، این تعرفه را از 16 مرداد 92 به اجرا گذاشت.
 
اعمال این تعرفه با آغاز به کار دولت یازدهم توامان شد و با مخالفت جدی و سرسختانه وزیر جدید ارتباطات، اعمال تعرفه‌های جدید منتفی شد.
 
محمود واعظی پس از ورود به وزارتخانه اعلام کرد: «با تصمیم دولت قبلی، قرار بود در آغاز به کار دولت جدید افزایش هزینه‌های ارتباطی متوجه مردم ‌شود و فشار مضاعفی به مردم وارد خواهد شد که برای جلوگیری از اجحاف و فشار به مردم، دستور توقف تعرفه‌ها را ابلاغ کردیم».
 
با این تصمیم وزیر، سرانجام در مهر ماه و پس از ماه‌ها بلاتکلیفی تعرفه‌ها، شبکه همراه اول بار دیگر به حالت pc base و تعرفه‌ سابق بازگشت.
 
اما این بار کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به ریاست وزیر ارتباطات دولت یازدهم، در آخرین روز‌های سال 92، تعرفه پایه مکالمه درون شبکه سیم‌کارت دائمی تلفن‌همراه را 499 ریال تعیین کرده که می‌تواند تا حداکثر 20 درصد بالاتر اعمال شود.
 
به این ترتیب تعرفه 499 ریال تا 599 ریال تعیین شده است. یک سال پس از تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات به ریاست وزیر ارتباطات دولت دهم، کمیسیون تنظیم مقررات دولت یازدهم تصمیمی اتخاذ کرد که نتیجه آن اختیار اعمال همان تعرفه 599 را به همراه اول می‌دهد.

خدمات و طرح های تشویقی ویژه مشترکین جدید (بهار 93)

خدمات و طرح های تشویقی ویژه مشترکین جدید

 

۱۰۰ درصد شارژ هدیه

 

شما مشترکین اعتباری جدید ایرانسل در بهار امسال یک هدیه ویژه خواهید گرفت...

 

اولین شارژ شما هر مبلغی که باشد، ایرانسل معادل آن را به شما هدیه خواهد داد! بنابراین، برای هدیه بیشتر، کافیست بیشتر شارژ کنید.

 

توجه:
 

  • از شارژ هدیه می توان برای برقراری ارتباط های ایرانسلی (تماس، پیامک و اینترنت همراه) استفاده نمود.

  • مهلت استفاده از شارژ هدیه ۱۵ روز است.

  • در صورت استفاده از شارژ خط به خط و شارژ شگفت انگیز، امکان استفاده از این طرح وجود نخواهد داشت.

  • مبلغ شارژ و هدیه پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده، به حساب مشترک واریز خواهد شد.

 

 

بسته هدیه برای هر بار شارژ

 

از ۱۶ فروردین ۹۳، شما مشترکین اعتباری جدید، با هر بار شارژ سیم کارت خود به میزان حداقل ۲۰,۰۰۰ ریال، از ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه ای هدیه برای یک هفته برخوردار می شوید. لطفا توجه داشته باشید که این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و خط به خط نمی شود.

 
 

«آهنگ پیشواز» هدیه

 

در جشنواره بهار ۹۳ ، دو هفته پس از فعال سازی سیم کارت ایرانسل، یک آهنگ پیشواز هدیه برای خریداران فعال می گردد. این آهنگ پیشواز، به مدت یک ماه اعتبار خواهد داشت.


توجه: فهرست آهنگ های پیشواز و روش فعال سازی و تعویض، حداکثر تا دو هفته پس از فعال سازی از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می شود.

 


بهای سیم‌کارت‌های ایرانسل

 

قیمت سیم کارت های ایرانسل (با احتساب ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده) به شرح جدول زیر است:

 

نوع سیم کارت قیمت نهایی اعتبار اولیه
آی سیم با کد ویژه ۰۹۰۲ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال
 ۵۰۰,۰۰۰  ریال
(حد اعتبار معمولی)
دائمی ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال
 ۵۰۰,۰۰۰  ریال
(حد اعتبار معمولی)
اعتباری ۵۰,۰۰۰ ریال ۲۰,۰۰۰ ریال
پیام رسان ۴۰,۰۰۰ ریال ۱۰,۰۰۰ ریال

 

 

 

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید و فعلی

 

مکالمه رایگان


در جشنواره  بهار ۹۳ ، شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید معادل مقدار شارژ سیم کارت خود در هر روز، مکالمه رایگان ایرانسلی هدیه بگیرید. بدین ترتیب، هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب، معادل هر میزان که سیم‌کارت خود را شارژ کنید، مکالمه رایگان هدیه خواهید گرفت. این مکالمه رایگان در قالب ثانیه محاسبه شده و از ساعت ۱ تا ۷ صبح روز بعد امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت.

 

  • این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و خط به خط نمی شود.
  • اعتبار هدیه پس از کسر مالیات به حساب مشترک واریز خواهد شد.
  • مشترکین با استفاده از کد دستوری #۲۴*۱۴۱* می توانند از میزان اعتبار هدیه خود (با کسر مالیات) آگاه شوند.

 


طرح تخفیفی روزانه

 

شما مشترکین ایرانسل می توانید با شماره گیری کد #۱۱۲*۵۵۵* از ۲۰ % تخفیف در هزینه مکالمه ها و پیامک های ایرانسلی خود برای مدت ۲۴ساعت بهره مند شوید.

 

  • هزینه فعال سازی این طرح تنها ۱,۰۰۰ ریال است.

 


شارژ شگفت انگیز ایرانسل

 

همه شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس «شارژ شگفت انگیز» در بهار امسال و در یک بازه زمانی معین،٢٠% بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده، پیامک و پیام چندرسانه‌ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه، محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز بهره مند شوید.

 

 

نحوه فعال‌سازی « شارژ شگفت انگیز»

 

برای فعال‌سازی شارژ شگفت انگیز، کافیست به جای شماره‌گیری کد #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*  کد #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* را شماره‌گیری کنید.

 

مبلغ شارژ اعتبار ایرانسلی مجموع شارژ مدت اعتبار
۱۰,۰۰۰ ریال ۱,۸۵۲ ریال ۱۱,۱۱۱ ریال ۳ روز
۲۰,۰۰۰ ریال ۳,۷۰۴ ریال ۲۲,۲۲۲ ریال ۵ روز
۵۰,۰۰۰ ریال ۹,۲۵۹ ریال ۵۵,۵۵۶ ریال ۱۰ روز
 ۱۰۰,۰۰۰ ریال ۱۸,۵۱۹ ریال ۱۱,۱۱۱ ریال ۱۵روز
۲۰۰,۰۰۰ ریال ۳۷,۰۳۷ ریال ۲۲,۲۲۲ ریال ۲۰ روز

 

 

توجه:
 

  • پس از اتمام مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، کل شارژ باقیمانده در حساب مشترک منقضی خواهد شد.
  • برای اطلاع از میزان اعتبار خود، *۱۴۰*۱# را شماره‌گیری کنید.
  • مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، برای مشترکینی که به صورت مداوم از این شارژ استفاده می‌کنند حداکثر ۳۰ روز تمدید خواهد شد.
  • در هنگام استفاده از خدمات رومینگ، امکان بهره گیری از ٢٠% اعتبار هدیه وجود ندارد.

 


طرح آدینه


 ۵۰ درصد تخفیف روزهای جمعه برای همه مشترکین اعتباری ایرانسل!


تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با انتخاب طرح تعرفه آدینه #۱۱۳*۵۵۵* از تخفیف ویژه در مکالمه های ایرانسلی خود در روز جمعه بهره مند شوید.

 

جزئیات این طرح در جدول زیر ارائه شده است:

 

نوع تماس هزینه معمول تماس
(ریال/ دقیقه)
هزینه تماس با تخفیف طرح آدینه
(ریال/ دقیقه)
زمان استفاده کد فعال سازی
ایرانسلی ۶۲۰ ۳۱۰ روزهای جمعه ۱۱۳#*۵۵۵*
سایر خطوط ۸۵۲ ۸۵۲


 

توجه:
 

  • هزینه فعالسازی طرح آدینه ۱۰,۰۰۰ ریال خواهد بود که  در زمان فعال سازی از حساب مشترک کسر خواهد شد.
  • طرح آدینه پس از فعال سازی، به مدت ۳۰ روز این امکان را به شما می دهد که از ۵۰ درصد تخفیف در مکالمه برخوردار شوید.

 


بسته افزایشی پیامک: ۵۰ پیامک فقط با ۴,۰۰۰ ریال!

 

شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید در جشنواره بهار ۹۳، تنها با پرداخت ۴,۰۰۰ ریال از ۵۰ پیامک فارسی ایرانسلی به مدت ۱ روز برخوردار شوید.

 برای فعال سازی این بسته کافیست کد دستوری *۵۵۵*۵۰۲# را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید.


 

۱۹درصد تخفیف مکالمه با بسته افزایشی مکالمه (روزانه، هفتگی، ماهانه)!

 

شما مشترکین ایرانسل می توانید در جشنواره بهار ۹۳، با انتخاب هر یک از بسته های افزایشی زیر، از ۱۹ درصد تخفیف در مکالمه‌های خود بهره مند شوید.

 

قیمت ها و میزان مکالمه رایگان بر حسب دوره زمانی در جدول زیر آمده است:

 

دوره زمانی هزینه میزان مکالمه داخل شبکه کد فعال سازی
روزانه ۵,۰۰۰ ریال ۱۰ دقیقه ۵۰۸#*۵۵۵*
هفتگی ۳۰,۰۰۰ ریال ۶۰ دقیقه ۵۰۹#*۵۵۵*
ماهانه ۶۰,۰۰۰ ریال ۱۲۰ دقیقه ۵۱۰#*۵۵۵*


 

توجه:
 

  • برای اطلاع از طرح های تعرفه فعال در حسابتان کد دستوری #۱*۸*۷*۱۴۰* را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
  • هزینه طرح های تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بدین ترتیب ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی بهار۹۳ ، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.

 
 

۲۴ درصد شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل


در صورتی که با مراجعه به وب سایت ایرانسل و کلیک بر گزینه خرید اعتبار از طریق وب‌سایت و سپس انتخاب «شارژ شگفت انگیز»، نسبت به دریافت این نوع شارژ اقدام نمایید، به جای ٢٠%شارژ شگفت انگیز که از طریق وارد کردن کد دستوری درج شده روی کارت شارژ دریافت می‌کردید، ٢۴ درصد شارژ شگفت انگیز دریافت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت شارژ از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنید. در این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.





روش‌های متنوع شارژ

 

  • شارژ از طریق #۷*
  • باجه های خدمات بانکداری الکترونیکی و نرم افزار همراه بانک (Web Kiosk)
  • باجه ایرانسل (خدمات بانکداری همراه) #۱۰۰*
  • وب سایت ایرانسل (به همراه نسخه ویژه تلفن همراه)
  • انتقال اعتبار خط به خط
  • دستگاه‌های خودپرداز (عابر بانک)
  • دستگاه های کارت خوان (پایانه‌های فروش)
  • شارژ الکترونیکی
  • شارژ اینترنتی (از طریق وب سایت بانک های طرف قرارداد)
  • تلفن گویای ۸۷۳۴ – ۰۲۱ (با همکاری فروشندگان مجاز ایرانسل)


توجه: بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل که هم اکنون خدمات شارژ به مشترکین ایرانسل ارائه می‌دهند عبارتند از: بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، پست بانک، بانک تجارت، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک صادرات ایران، بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک ملت و بانک ملی ایران.

 


دریافت اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل به همراه ۴ درصد اعتبار رایگان

 

تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با کلیک بر گزینه خرید اعتبار از طریق وب‌سایت، و سپس انتخاب گزینه «کارت شارژ» نسبت به دریافت این نوع شارژ اقدام کنید. بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۴ درصد اعتبار رایگان مکالمه و پیامک (با احتساب ۸% مالیات بر ارزش افزوده) دریافت می‌کنید. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت‌تان افزوده می‌شود .



خدمات و طرح های تشویقی ویژه مشترکین جدید و فعلی

 

پیشنهاد های تشویقی اینترنت همراه EDGE (نسل پیشرفته GPRS با سرعت دو برابر) 

ساعات خوش اینترنت همراه: هر کیلو بایت، تنها ۱ ریال!


بهای سرویس اینترنت همراه، شنبه تا چهارشنبه از ۲ بامداد الی ۸ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه ها و جمعه ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلوبایت خواهد بود!

برای دریافت تنظیمات اینترنت همراه، کد ۳۰*۳*۶# را شماره گیری نمایید.

 
نوع سرویس EDGE در جشنواره بهار ایرانسل
بهای ارسال یا دریافت اطلاعات به ازای هر کیلوبایت سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان

شنبه تا چهارشنبه

(۲ بامداد تا ۷:۵۹ صبح)

و پنج شنبه و جمعه

(تمامی ساعات)

۱ ریال/کیلوبایت
سیم کارت های دائمی و اعتباری
شنبه تا چهارشنبه
(۸ صبح تا ۱:۵۹ روز بعد)
۵ ریال/کیلوبایت
سیم کارت پیام رسان ۳ ریال/کیلوبایت


 

بسته های اینترنت همراه

 

در جشنواره بهار۹۳، شما مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانید از بسته‌های ویژه سرویس اینترنت همراه استفاده کنید:


حجم EDGE قیمت مهلت استفاده کد فعال سازی اعتباری کد فعال سازی دائمی
۱۵ مگابایت ۵,۰۰۰ ریال ۱ روز ۵۰۱#*۵۵۵* -
۱۵۰ مگابایت ۱۰,۰۰۰ ریال ۱ روز ۱#*۲*۲*۵۵۵* ۱#*۲*۸*۵۵۵*
۴۰۰ مگابایت ۴۰,۰۰۰  ریال ۷ روز ۲#*۲*۲*۵۵۵* ۲#*۲*۸*۵۵۵*
۲ گیگابایت ۱۰۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز ۳#*۲*۲*۵۵۵* ۳#*۲*۸*۵۵۵*
۲۰۰ مگابایت ۵۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز ۴#*۲*۲*۵۵۵* ۴#*۲*۸*۵۵۵*
۶۰۰ مگابایت ۱۲۰,۰۰۰ ریال ۳ ماهه ۵#*۲*۲*۵۵۵* -

 

توجه داشته باشید در طرح سه ماهه حداکثر حجم قابل استفاده در هر ماه ۲۰۰ مگابایت می‌باشد.

 


شارژ ویژه اینترنت همراه

 

شما مشترکین عزیز می توانید با شماره گیری کد #*۱۴۵ و یا مراجعه به وب سایت ایرانسل، نسبت به خرید بسته های اینترنت همراه زیر اقدام نمایید:

 
حجم بسته EDGE قیمت مهلت استفاده
۱۵۰ مگابایت ۱۰,۰۰۰ ریال ۱ روز
۲۵۰ مگابایت ۲۰,۰۰۰ ریال ۳ روز
۶۰۰ مگابایت ۵۰,۰۰۰ ریال  ۱۰ روز
۲ گیگابایت ۱۰۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز
۴/۵ گیگابایت ۲۰۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز


برای اطلاع از میزان اعتبار اینترنت همراه، کد
*۱۴۱*۱۰# را شماره گیری کنید.

 


طرح‌های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!


طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی در جشنواره بهار۹۳،  ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.


توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می‌توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» روی خط خود فعال کنند.


در جداول زیر، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.


برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.


توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.


برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.


مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می توانید کد دستوری *۵۵۵*۳*۱*۳# را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.

 

۱- شرایط عمومی


١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن ۸% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.



۲- شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری


٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن)  برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط خود شماره گیری نمایید.

٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.

٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند.

٢-۴ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.

۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.

 

۳- شرایط مربوط به سیم کارت های پرداخت ماهانه (دائمی)


۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای *۱۳۰*۷*۱# و برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود *۱۳۰*۷*۲# را از خط خود شماره گیری نمایید.

۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان جشنواره فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.

۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست با دریافت پیامک تایید فعال می شود.

۴-۳ در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.

۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.

۶-۳ با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.

۷-۳ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.

۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.

٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.

 
 

یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای سفارش سه آهنگ


تمامی مشترکینی که در طول جشنواره بهار ۹۳، سه بار اقدام به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره «آهنگ پیشواز»، کد دستوری #۷۷۷* را شماره‌گیری نمایید.
حداکثر زمان استفاده از آهنگ پیشواز ۳۰ روز بوده و در طول جشنواره به هر مشترک، تنها یک آهنگ پیشواز تعلق می گیرد. ضمنا آهنگ های پیشواز با قیمت ۳.۰۰۰ ریال ارائه می شوند.
 


خدمات جدید ایرانسل


سرویس میزبان پیامک


شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانید با استفاده از سرویس «میزبان پیامک»، در مواقعی که شارژ سیم کارت شما به پایان رسیده باشد یا تمایل داشته باشید دوستانتان هزینه پیامک شما را بپردازند برای آنها پیامک ارسال کنید.


برای این کار کافیست شماره مخاطبی را که می خواهید هزینه پیامک شما را پرداخت کند با پیش کد ۷۰۴ وارد نمایید (برای مثال ********۷۰۴۰۹۳). پس از آن، سیستم با ارسال یک پیامک، گیرنده را مطلع کرده و در صورت موافقت وی برای پرداخت هزینه، پیامک ارسال می شود.

 

برای سهولت در استفاده از این سرویس می توانید با افزودن شماره های مورد نظر خود در فهرست «مجاز» ضمن دریافت پیامک های ارسالی از سوی شماره های این فهرست هزینه آنها را پرداخت کنید.


همچنین می توانید با افزودن شماره در فهرست «غیرمجاز» از دریافت پیامک از سوی شماره های این فهرست به طور خودکار اجتناب نمایید.


به منظور افزودن، حذف و یا مشاهده شماره های موجود در فهرست های مجاز یا غیر مجاز مطابق دستورالعمل جداول زیر عمل کنید:


 

فهرست مجاز
افزودن شماره در فهرست مجاز ارسال عدد ۶ در پاسخ به درخواست فرستنده پیامک
حذف شماره از فهرست مجاز

ارسال دستور زیر به شماره ۷۰۴۰:
C <فاصله> شماره تلفن همراه موردنظر
(برای مثال C ۰۹۳XXXXXXXX)
مشاهده شماره های فهرست مجاز

ارسال دستور زیر به شماره ۷۰۴۰:
P <فاصله> شماره تلفن همراه موردنظر
(برای مثال P ۰۹۳XXXXXXXX)


فهرست غیرمجاز
افزودن شماره در فهرست غیرمجاز
ارسال عدد 8 در پاسخ به درخواست فرستنده پیامک یا
ارسال دستور زیر به شماره ۷۰۴۰:
B <فاصله> شماره تلفن همراه موردنظر
(برای مثال B ۰۹۳XXXXXXXX)
حذف شماره از فهرست غیرمجاز

ارسال دستور زیر به شماره ۷۰۴۰:
R <فاصله> شماره تلفن همراه موردنظر
(برای مثال R ۰۹۳XXXXXXXX)
مشاهده شماره های فهرست غیرمجاز

ارسال Q به شماره ۷۰۴۰
        

توجه:

  • کاربران این سرویس می توانند نام انتخابی مورد نظر خود را نیز تعیین نمایند که در این صورت نام انتخابی آنها در متن پیامک، برای گیرنده پیامک نمایش داده می شود. برای تعیین نام انتخابی کافیست کلمه مورد نظر خود را به شماره ۷۰۴۳ پیامک کنید.
  • در صورتی که در وضعیت رومینگ باشید، استفاده از تمامی مزایای این سرویس اعم از قبول یا رد درخواست، افزودن شماره ها به فهرست مجاز یا غیر مجاز و... مطابق با تعرفه های رومینگ است.


 

سرویس پیامک هدیه


شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل با استفاده از این سرویس می توانید به دوستان خود یک پیامک هدیه کنید.


برای ارسال پیامک هدیه کافیست کد ۷۰۵ را پیش از شماره مورد نظر خود وارد کنید (برای مثال ۷۰۵۰۹۳xxxxxxxx) تا گیرنده ضمن دریافت پیامک شما، بتواند پیامکی که به وی هدیه داده اید را تا مدت زمانی مشخص و به صورت رایگان پاسخ دهد.

 

به منظور افزودن، حذف و یا مشاهده شماره های موجود در فهرست غیر مجاز مطابق دستورالعمل جدول زیر عمل کنید:

 

 

فهرست غیرمجاز
افزودن شماره در فهرست غیرمجاز
ارسال شماره تلفن موردنظر به شماره ۷۰۵۳
حذف شماره از فهرست غیرمجاز
ارسال شماره تلفن موردنظر به شماره ۷۰۵۴

مشاهده شماره های فهرست غیرمجاز 

ارسال Q به شماره ۷۰۵۵



توجه:

 

  • برای عدم دریافت پیامک هدیه از سوی یک شماره مشخص کافیست شماره مورد نظر را به فهرست غیر مجاز اضافه کنید.
  • کاربران این سرویس می توانند نام انتخابی مورد نظر خود را تعیین نمایند که در این صورت نام انتخابی آنها در متن پیامک، برای گیرنده پیامک نمایش داده می شود. برای تعیین نام انتخابی کافیست کلمه مورد نظر خود را به شماره ۷۰۵۲ پیامک کنید.
  • در صورتی که در وضعیت رومینگ باشید، استفاده از تمامی مزایای این سرویس از جمله ارسال پیامک هدیه و افزودن شماره ها به فهرست غیر مجاز و... مطابق با تعرفه های رومینگ است.

 

سرویس پوشه ایرانسل


سرویس پوشه ایرانسل این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید فایل های خود را به اشتراک بگذارید ، از سرویس های ارسال پیام به سهولت استفاده کنید و لیست مخاطبین و پیام های با ارزش خود را حفظ نمایید.

 

کاربران قادرند با بهره گیری از طریق نسخه کامپیوتری، نسخه سیستم عامل اندروید، نسخه سیستم عامل سیمبین (برای تعداد محدودی گوشی) و پورتال اینترنتی سرویس، از امکانات سرویس پوشه ایرانسل بهره مند گردند. کاربران برای کار با این سرویس لازم است وارد پورتال اینترنتی این سرویس شده و از طریق دریافت بسته خدمات موردنیاز خود اقدام به استفاده از سرویس نمایند.

 

لازم به ذکر است برای آشنایی با این سرویس، ایرانسل نسخه آزمایشی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.



برخی از خدمات قابل ارائه از طریق سرویس پوشه به اختصار در زیر آورده شده است:



مدیریت «لیست تماس ها»
 

  • گروه بندی مخاطبین به گروه هایی نظیر دوستان، اقوام یا همکاران
  • مشاهده پروفایل مخاطبین و یا جستجوی مخاطبی خاص
  • مشاهده وضعیت دوستان در پوشه شخصی خود (وضعیت آنلاین، مشغول، آفلاین و ...)

مدیریت «پیامک ها» و «پیام های چندرسانه ای»
 

  • گروه بندی و آرشیو پیام ها
  • امکان ارسال و دریافت پیام ها حتی در وضعیت خاموشی گوشی به کمک پورتال اینترنتی و برنامه کاربردی
  • فیلتر کردن یا دسته بندی پیام ها
  • امکان ارسال پیامک ها و پیام های چند رسانه ای در زمان مورد نظر کاربر

مدیریت «فایلها»

  • ارائه فضای مجازی به کاربر برای قرار دادن فایلهای پشتیبان خود
  • آپلود و دانلود انواع فایل ها از قبیل تصویر، متن و غیره در فضای اختصاص داده شده به کاربر
  • به اشتراک گذاری فایل ها برای دوستان ایرانسلی
  • ارسال خودکار پیامک به دوستان و آگاه نمودن آنها از فایل های به اشتراک گذاشته شده


ایرانسل من


«ایرانسل من» یک برنامه کاربردی است که با نصب آن روی گوشی و تبلت خود می توانید به سادگی، حساب های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنید.



کنترل و انجام امور زیر از طریق این برنامه امکان پذیر است:

  • مشاهده اعتبار حساب
  • تغییر طرح تعرفه
  • شارژ حساب
  • پرداخت صورت حساب
  • فعالسازی بسته های افزایشی
  • ثبت و بازبینی رخدادها


توجه:
 

  • استفاده از این برنامه رایگان است.
  • برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و شناسه کاربری نیاز دارید. شناسه کاربری، شماره تلفن همراه یا شناسه وایمکس شماست و برای دریافت رمز عبور کنترل حساب اینترنتی، می توانید از همین برنامه استفاده کنید.
  • تنها منبع معتبر جهت دریافت برنامه کابردی «ایرانسل من»، وب سایت شرکت ایرانسل است.
  • مدت زمان مختصری بین انجام تراکنش و مشاهده تغییرات اعمال شده روی حساب شما وجود خواهد داشت.
     


جزیره هوشمند ایرانسل: سامانه تعرفه پویا


جزیره هوشمند ایرانسل  تا ۸۰% تخفیف را در تماس های ایرانسلی برای شما به ارمغان می آورد. برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست با شماره گیری *۱۳۵*۱# به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیید. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می شود، بنابراین در ساعات و مکان های مختلف منتظر تخفیف های باورنکردنی متفاوت باشید!

 

استفاده از پخش سلولی برای اطلاع از میزان تخفیف:
 

 
در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشید، تخفیف طی ساعات و در مکان های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می شود.
 

  • جزیره هوشمند ایرانسل اکنون در سراسر ایران قابل دسترسی است.
  • در صورتی که از طرح های تعرفه رنگی استفاده می کنید، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی می توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوید. به یاد داشته باشید که ۲۰درصد اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز شامل این طرح نمی شود ولی مشترکین می‌توانند از این اعتبار هدیه برای ارسال پیامک، پیام چندرسانه ای و یا اینترنت همراه استفاده کنند.



روش های اطلاع از میزان تخفیف:

  • در ابتدای تماس، میزان تخفیف به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه نشان داده می شود.
  •  با شماره گیری کد #۰* ۱۳۵* از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع خواهید شد.

برای اطلاعات «جزیره» ای بیشتر، اینجا کلیک کنید!



 

کد *۵۵۵#


برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های افزایشی، طرح های تعرفه، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد *۵۵۵# را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

 


شارژ از طریق #۷*



ایرانسل با ارائه یک سرویس جدید این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده تا در هر مکان و زمان شارژ خود را به راحتی و با قیمت واقعی خریداری نمایند.
به منظور بهره مندی از این سرویس کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با دریافت رمز دوم کارت های عضو شبکه شتاب خود با شماره گیری #۷* شارژ مورد نظر خود را با قیمت واقعی و بسیار آسان خریداری نمایند.

 

 



سرویس صدای پس زمینه


در جشنواره بهار ۹۳،  می توانید با سرویس «آهنگ پس زمینه» از یک مکالمه دلنشین لذت ببرید.
این سرویس به مشترکین امکان می دهد در پس زمینه مکالمه خود، از میان موسیقی و آواهای موجود یکی را انتخاب نموده و پخش نمایند.

جهت استفاده از این سرویس کافیست کد ۷۲۷۳ را پیش از شماره تلفن همراه مورد نظر خود و با ساختار زیر وارد کنید:
شماره تلفن همراه (بدون صفر اولیه) + ۷۲۷۳
مثال: ۷۲۷۳۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷


امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز وجود دارد:
شماره تلفن ثابت (به همراه کد شهر/شهرستان بدون صفر اولیه) + ۷۲۷۳
مثال: ۷۲۷۳۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸


توجه: هزینه مکالمه با استفاده از این سرویس برای سیم کارت های اعتباری دقیقه ای ۸۵۲ ریال و برای سیم کارت های دائمی دقیقه ای ۶۲۵ ریال می باشد.

 

جویا: برنامه کاربردی اندروید اطلاعات شهری



با استفاده از برنامه کاربردی جویا، شما می توانید به سادگی موقعیت مکانی مراکز خدمات گوناگون، رستوران ها، بیمارستان ها، مساجد، جایگاه های سوخت و پارکینگ های محدوده اطراف خود را مشاهده کرده و نشانی آنها را دریافت کنید.
برای این منظور کافیست سیستم مکان یاب گوشی تلفن همراه یا تبلت شما فعال بوده و در عین حال به اینترنت نیز متصل شوید. سپس با جستجوی مرکز مورد نظر خود، برنامه موقعیت مراکز موجود در محدوده شما را روی نقشه نشان داده که با کلیک روی هر کدام می توانید نشانی آن را مشاهده کنید.
در صورتی سیستم مکان یاب که گوشی یا تبلت شما فعال نباشد، ابتدا باید موقعیت خود را روی نقشه مشخص نمایید و پس از آن مرکز مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

توجه: شما می توانید برای دانلود این برنامه، به صفحه برنامه کاربردی «جویا» مراجعه نمایید.



سرویس خرید و فروش شماره



شرکت ایرانسل همگام با گسترده شدن تجارت الکترونیک و به منظور بهینه سازی روند عرضه و تقاضا در مبادلات سیم‌کارت و همچنین افزایش رفاه مشترکین، سرویس جدیدی راه‌اندازی نموده تا مشترکین بتوانند به راحتی شماره‌هایی راکه به هر دلیل قصد واگذاری آن را دارند، به فروش رسانده و یا شماره دلخواه خود را خریداری نمایند. شما مشترکینی که قصد فروش سیم‌کارت‌های خود را دارید کافیست با شماره گیری کد دستوری #۱۰۰۰* اطلاعات مربوط اعم از نام، شهر محل سکونت، شماره تماس، قیمت پیشنهادی و شماره خط ایرانسلی که قصد فروش آن را دارید در سیستم ثبت نمایید.
همچنین متقاضیان خرید شماره نیز می‌توانند پس از شماره گیری کد دستوری بالا، شماره مورد نظر خود را میان شماره‌های ثبت شده جستجو نموده و در صورت موجود بودن شماره، به راحتی نسبت به هماهنگی با فروشنده و خرید آن اقدام نمایند
 

سیم کارت های اعتباری 0913 قدیم کرمان

تعدادی خط اعتباری 0913 اعتباری کرمان موجود است


جهت خرید به آدرس کرمان میدان آزادی نبش خ استقلال مجتمع آریا طبقه دوم فروشگاه سروش سامانه مراجعه فرمایید

تلفن تماس 09357505050

سایت: www.e24h.ir


فروش شارژ انواع سیم کارت و بسته های اینترنتی رایتل و ایرانسل

فروش شارژ الکترونیکی ایرانسل (مستقیم به خط شما اضافه میشود و نیازی به وارد کردن کد نیست)

فروش شارژ الکترونیکی همراه اول (مستقیم به خط شما اضافه میشود و نیازی به وارد کردن کد نیست)

کارت شارژ ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و تالیا به قیمت مصوب شرکت (مثلا 2000 تومانی 2000 تومان)

خرید بسته های اینترنتی برای خط رایتل و ایرانسل و همراه اول

ارسال شارژ مستمر برای شماره های مورد نظر شما (مخصوص سازمان ها و موسسات یا برای هدیه و ...)

تلفن : 09357505050

کرمان میدان آزادی نبش خ استقلال مجتمع آریا طبقه اول سروش سامانه

سقف تعرفه کارمزد خدمات شارژ خط به خط به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسید

 در جلسه مورخ 11 اسفند 92 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ﺗﻌﺮﻓﻪ ﺧﺪﻣﺖ اﻧﺘﻘﺎل اﻋﺘﺒﺎر از ﺗﻠﻔﻦ ﻫﺎی ﻫﻤﺮاه داﻳﻤﻲ ﻳﺎ اﻋﺘﺒﺎری بررسی و سقف تعرفه کارمزد این خدمات تصویب شد.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ﻛﻤﻴﺴﻴﻮن ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻣﻘﺮرات ارﺗﺒﺎﻃﺎت در ﺟﻠﺴﻪ ﺷﻤﺎره 183 ﻣﻮرخ 11 اسفند 92 خود، ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد ﺗﻌﺮﻓﻪ ﺧﺪﻣﺖ اﻧﺘﻘﺎل اﻋﺘﺒﺎر از ﺗﻠﻔﻦ ﻫﺎی ﻫﻤﺮاه داﺋﻤﻲ ﻳﺎ اﻋﺘﺒﺎری ﺑﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﺎی ﻫﻤﺮاه اﻋﺘﺒﺎری را ﺑﺮرﺳﻲ و ﻣﺒﻠﻎ ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﭘﺎﻧﺼﺪ رﻳﺎل را ﺑﺎﺑﺖ ﻫﺮ ﺑﺎر اﻧﺘﻘﺎل اﻋﺘﺒﺎر ﺗﻌﻴﻴﻦ و
ﺗﺼﻮﻳﺐ ﻛﺮد.
 
در این مصوبه تصریح شده که ﺗﺎرﻳﺦ اﺟﺮای اﻳﻦ ﻣﺼﻮﺑﻪ از ﺗﺎرﻳﺦ اﺑﻼغ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ.

مصوبه رگولاتوری مبنی بر افزایش قیمت سیمکارت دائمی همراه اول ابطال شد


هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را ابطال کرد.
 
بر اساس گردش کار این پرونده، قائم مقام رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس کمیسیون تطبیق مصوبات دستگاه‌های اداری با قانون در سازمان مذکور به موجب لایحه ای ابطال تصمیم شماره ۹۷م/۱۰۲ ۶/ ۲/ ۱۳۹۰ معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را خواستار شده و در جهت تبیین خواسته اعلام کرده است که:
 
« تصمیم شماره ۹۷م/۱۰۲ ۶/ ۲/ ۱۳۹۰معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از جهت انطباق با قوانین در این سازمان بررسی شد:
 
1- در تصمیم مذکور به شرکت مخابرات ایران اجازه داده می‌شود، مبلغ ۰۰۰/ ۳۰۰/ ۱ ریال به عنوان اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن (همراه) از متقاضیان دریافت شود که با این تصمیم سیم کارت دایمی به مبلغ ۸۰۰/ ۲۵۴ تومان ( ۰۰۰/ ۱۲۰ تومان هزینه اتصال به شبکه + ۰۰۰/ ۱۳۰ تومان تضمین + ۴۸۰۰ تومان مالیات) به فروش می‌رسد.
 
2- بنا به مراتب و نظر به این که به موجب بند (ج) ماده (۵) قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرجع تصویب «تعرفه‌ها و نرخهای کلیه خدمات ارتباطی» کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و نه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و برفرض این که اخذ مبلغ ۰۰۰/ ۳۰۰/ ۱ ریال تحت عنوان «اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن همراه» در زمره تعرفه‌ها و نرخهای خدمات ارتباطی محسوب نشود، اما اجازه اخذ مبلغ تحت آن عناوین در صلاحیت معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیست. لذا شایسته است دستور فرمایید به دلیل مخالفت تصمیم مذکور با این قانون، موضوع در هیأت عمومی آن دیوان رسیدگی و تصمیم لازم اتخاذ نمایند. »
 
متن تصمیم نامه مورد اعتراض به قرار زیر است:
 
«سلام علیکم:
 
بازگشت به نامه شماره ۱۰۷۲۶۴/۱۰۱ ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۸۹ به آگاهی می‌رساند که آن شرکت صرفاً باید وفق مفاد موافقتنامه پروانه (ماده ۹.۲.۱) نسبت به فروش سیم کارت دایمی اقدام کرده و دریافت هر گونه مبالغ اضافی به عنوان هزینه اتصال یا ودیعه مجاز نیست. در صورتی که آن شرکت نسبت به ارائه بسته ویژه با تسهیلات زیر به متقاضی اقدام کند، دریافت حداکثر مبلغ ۰۰۰/ ۳۰۰/ ۱ ریال به عنوان اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن از نظر این سازمان بلامانع است.
 
۱ فروش بسته مذکور کاملاً اعتباری است و مشترک حق انتخاب دارد.
 
۲ باز بودن دائمی خدمات رومینگ بین الملل
 
۳ امکان بهره‌برداری کامل از سیم کارت در اول دوره کارکرد دو ماهه تا سقف ۸۵% مبلغ اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن بدون پرداخت مبلغ کارکرد.
 
۴ امکان استرداد مبلغ اعتبار و تضمین پرداخت کارکرد تلفن به محض مطالبه مشترک و کسر بدهی‌های احتمالی. »
 
به گزارش ایسنا، رای شماره ۱۰۰۵ هیات عمومی دیوان عدالت اداری در این باره به شرح زیر است:
 
«نظر به اینکه به موجب بند ج ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب ۱۹/ ۹/ ۱۳۸۲، تعیین سیاست نرخ‌گذاری برکلیه خدمات در بخشهای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویب جدولهای تعرفه و نرخهای کلیه خدمات ارتباطی در چارچوب قوانین و مقررات کشور از جمله وظایف کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات احصاء شده است و به موجب ماده ۷ قانون مذکور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تأسیس شده است، بنابراین سازمان یاد شده مصوبات کمیسیون بند ج ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب ۱۹/ ۹/ ۱۳۸۲ را اجرا می‌کند و در زمینه تصویب جدولهای تعرفه و نرخهای کلیه خدمات ارتباطی وظیفه و اختیاری ندارد.
 
با توجه به مراتب، نامه ابلاغیه معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره ۹۷م/۱۰۲ ۶/ ۲/ ۱۳۹۰، از حیث خارج بودن از حدود اختیارات سازمان یاد شده در تعیین نرخ خدمات مصرح در نامه، به استناد بند۱ ماده۱۲ و مواد ۸۸ و ۱۳ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ از تاریخ تصویب ابطال می‌شود