X
تبلیغات
نماشا
رایتل

آخرین اخبار روزانه تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

درباره پروژه ssl ایرانسل (ویژه نمایندگان)

دریافت لیست سیم کارت و خرید اینترنتی خطوط رند (ایرانسل - همراه اول - رایتل)

فروشگاه اینترنتی سیم کارت www.e24h.ir

کرمان میدان آزادی نبش خ استقلال مجتمع آریا طبقه اول فروشگاه سروش سامانه

تلفن: 09357505050

بسمه تعالی

سوالات متداول



1.    پروژهSSS  چیست ؟
SSS (فروش سیم کارتها به صورت یکطرفه)، یک پروژه جدید است تا مطمئن شویم همه اطلاعات ثبت نام همه مشترکین ایرانسل در سیستمهای مربوطه ثبت شده است. با آغاز این پروژه همه سیم کارتهایی که در بازار هستند باید ثبت نام خود را قبل از فعالسازی انجام دهند.
 
2.    دلیل استفاده از روش جدید برای فروش سیم کارتها (به صورت یکطرفه) چیست ؟
ما یک اپراتور تلفن همراه هستیم با تعهد قانونی، در مجوز این شرکت دقیقا اشاره شده است که همه مشترکینی که از ما سیم کارت خریداری می کنند، حتما باید ثبت نام شده باشند. زیرا
•    داشتن اطلاعات مشترکین این امکان را برای ما فراهم می کند که سرویس های پیشرفته تر و ویژه ایرانسل، مانند سرویس MMS، ویترین ، کنترل حساب اینترنتی و آهنگ پیشواز را در اختیار انها قرار دهیم. بدون ثبت نام کامل مشترکین هیچکدام از این سرویسها فعال نخواهد شد.
•    داشتن اطلاعات دقیق مشترکین این امکان را فراهم می سازد که مشترکین ما، سیم کارتهای جایزه و دیگر جوایز فوق العاده ایرانسل را به درستی دریافت کنند.
•    داشتن اطلاعات دقیق مشترکین امکان تایید مشترکین را برای ما فراهم میکند و ما اطلاعات محرمانه و حساس مشترکین را فقط در اختیار مالک اصلی قرار خواهیم داد.

3.    با شروع پروژه SSS ، پروسه فروش سیم کارتها به چه صورت خواهد بود؟
•    از تاریخ 24 آذر1387 همه سیم کارتهای جدید ثبت نام نشده به صورت یک طرفه فعال خواهند بود.
•    بعد از ثبت نام، سیم کارت فعال خواهد شد.
•    اگر فروشندگان مدارک ثبت نام شده مشترک را ارسال نکنند، سیم کارت بعد از 30 روز مجددا یک طرفه خواهد شد.
•    تمام مشترکینی که سیم کارت خود را فعال کرده اما ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند با دریافت پیام کوتاه از سوی شرکت ایرانسل مطلع خواهند شد که باید نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

4.    برای یک مشترک جدید پروسه SSS  به چه صورت خواهد بود ؟
•    مشترک از یک فروشنده و یا مرکز خدما ت سیم کارت می خرد. این سیم کارت ابتدا یکطرفه است. و مشترک فقط قادر خواهد بود :
•    امکان دریافت پیام کوتاه از ایرانسل را دارد
•    امکان دریافت تماس از همه مشترکین را دارد
•    مشترک باید ثبت نام خود را کامل کند وهمه مدارک قانونی لازم را ارائه دهند ( کپی مدرک شناسایی، کدپستی و..)، فروشنده مشترک را از طریق DP ثبت نام می کند یا فروشنده با 721 برای ثبت نام مشترک تماس بگیرد.

بمحض اینکه ثبت نام تکمیل شد سیم کارت مشترک فعال خواهد شد و مشترک می تواند از تمام سرویسهای ایرانسل استفاده کند.







5.    مشترک از کجا میتواند متوجه شود که ثبت نامش تکمیل یافته است یا خیر؟
•    ارسال کد *130*5#   ازتلفن همراه ایرانسل برای مشترکین سیم کارتهای دائمی
•    ارسال کد *140*5#  از تلفن همراه ایرانسل برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری
بعد از ارسال کد مربوطه یک پیام کوتاه مبنی بر آخرین وضعیت ثبت نام خود دریافت می کند که ثبت نام او در چه مرحله ای است و وضعیت ارسال مدارکش به چه صورت است.

6.    در شرایطی که مرورگر شما به اینترنت وصل است و صفحاتی مانندyahoo  را باز میکند ولی صفحه پورتالDP  قابل دسترسی نیست، چه باید کرد؟
•    آدرس پرتال DP را چک کنید ( سایت ایرانسل/ خدمات / توزیع کنندگان )
•    در صفحه اینترنت (IE) به آدرس زیر بروید و از این مسیر Popup blocker  را خاموش نمایید.
Tools/Popup Blocker/turn off popup blocker

7.    اگر فروشنده درهنگام ثبت نام مشترکین درDP  پیام زیر را دریافت کند چه اقدامی باید انجام دهد؟
" شماره تلفن همراه مشترک  با سیم کارت مطابقت ندارد "
"This MSISDN and KIT number doesn't match"
شماره تلفن همراه و  سیم کارت را دوباره وارد نماید  اگر دوباره همین پیغام را در دریافت کرد، جهت راهنمایی با مرکز پشتبانی فروشندگان (شماره 721 را از تلفن همراه ایرانسل شماره گیری کند و از سایر خطوط می تواند با شما 09377210000 با این مرکز تماس بگیرد.)

8.    اگردر ثبت نام  مشترکین در DP  پیغام "این شماره قبلا در سیستم صورتحساب ‏‏ثبت‏نام شده است " را دریافت کردید:
به این معنی است که شماره مورد نظر شما قبلا در سیستم ثبت شده است، برا‏ی راهنمایی بیشتر می توانید با مرکز پشتیابی فروشندگان تماس بگیرید.

9.    اگر در ورودبه پورتال  DP پیام "شناسه توزیع کننده غیر مجاز می باشد " را در یافت نماید چه باید انجام دهد؟
ابتدا باید از صحت ورود شناسه کاربر (حروف بزرگ یا کوچک) مطمن شوید. جهت راهنمایی با 721 تماس بگیرید . 

10.     اگر  در ورودبه پورتال DP پیام "شناسه کاربری شما قفل شده است" را در یافت نماید چه باید انجام دهید؟
این پیغام بدین معناست که شناسه کاربری خود را 3 بار به اشتباه وارد کرده وشناسه کاربری قفل شده است باشماره 721 مرکز  تماس پشتبان فروشندگان‏ تماس بگیرید 

11.    اگر رمز ورود خود به پورتال DP  را فراموش کرده‏اید ؟
جهت راهنمایی با مرکز پشتبانی فروشندگان (شماره 721 را از تلفن همراه ایرانسل شماره گیری کنید و از سایر خطوط می توانید با شما 09377210000 با این مرکز تماس بگیرید.)

12.    نحوه ثبت نام  جدید  بدون در خواست MMS چگونه است؟
a.    پر کردن فرم ثبت نام  ( گرفتن اطلاعات ستاره دار(*) در فرم )
i.    مهر احراز هویت پایین فرم ثبت نام در کادر وسط، بالای مهر فروشگاه (بر روی نسخه ای از فرم ثبت نام که به مشترک ارائه می شود.)  
b.    گرفتن کپی مدرک شناسایی
i.     نصب  برچسب OCR بالای صفحه سمت راست  مدرک شناسایی
ii.    مهر ایرانسل  پایین برگه مدرک شناسایی،  سمت راست و گرفتن امضاء از خریدار
iii.    مهر و یا برچسب بارکد پایین برگه مدرک شناسایی،  سمت چپ (DEALER ID  )
c.    ثبت  و ارسال اطلاعات در DP 
d.    بستن ثبت نام در DP  در قسمت مشاهده وضعیت
e.    اسکن مدارک ( TIF    ، 200 DPI  ، BLACK & WHITE  )
f.    ارسال کپی مدرک شناسایی  ظرف مدت 30 روز از زمان بستن ثبت نام  بوسیله EMAIL  به آدرس registration@mtnirancell.ir و یا فکس به 09630
13.     روش ثبت نام  جدید با در خواست   MMS چگونه است؟
•    اجرای همه موارد سوال 12 به علاوه
o    گرفتن امضاء از مشترک  در قسمت پایین سمت راست  فرم ثبت نام
o    نصب برچسب OCR  در صفحه اول فرم ثبت نام، بالا سمت راست
o    اسکن فرم ثبت نام کامل و امضا شده و ارسال آن بوسیله EMAIL  به آدرس mmsdocument@mtnirancell.ir
14.    روش تعویض سیم کارت چگونه می باشد؟
a.    گرفتن پوکه سیم کارت مورد تعویض
b.    تایید مشترک
c.     استفاده از بسته بازگشت
d.    وارد کردن سریال بسته بازگشت (کیت نامبر جدید) در پورتال DP در قسمت موارد جایگزینی / بسته بازگشت سیم کارت / سریا ل سیم کارت جدید
e.    حداکثر 72  ساعت بعد، خط به صورت اتوماتیک وصل خواهد شد
15.    روش  تغییر مالکیت  چگونه می باشد؟
a.    حضور فروشنده سیم  و خریدار سیم کارت و ارائه پوکه سیم کارت توسط مالک اول
b.    ثبت نام سیم کارت مالک اول باید تکمیل شده باشد و کپی مدرک شناسایی در سیستم موجود باشد.
c.    تائید مالک اول در DP در قسمت اطلاعات مشترکین / تایید مشترک
d.    ورود به قسمت اطلاعات مشترکین / اطلاعات پرونده / پایین صفحه /  کلیک روی گزینه "تغییر مالکیت"
e.     اخذ رمز ارسال شده توسط شبکه به سیم کارت مشترک
f.    اخذ  مدرک شناسایی معتبر از خریدار
i.    نصب  برچسب OCR بالای صفحه سمت راست
ii.     مهر ایرانسل  پایین سمت راست  و گرفتن امضاء از خریدار
iii.     مهر و یا برچسب بارکد پایین برگه مدرک شناسایی، سمت چپ (DEALER ID  )
g.    ثبت اطلاعات مالک دوم و کلیک روی گزینه "ارسال" در DP 
h.    بستن تغییر مالکیت در DP  در قسمت "مشاهده وضعیت"
i.    اسکن مدارک (  TIF    ، 200 DPI  ، BLACK & WHITE  )
j.    ارسال مدارک ظرف مدت 30 روز از زمان بستن تغییر مالکیت بوسیله EMAIL  به آدرس registration@mtnirancell.ir
k.    و چنانچه مالک جدید مایل به داشتن MMS باشد، همانند ثبت نام جدید با MMS عمل کنید.


16.    تاثیر پروژه SSS بر پروسه تغییر مالکیت به چه صورت خواهد بود ؟
با شروع پروژه SSS همه تغییر مالکیتها هم مانند ثبت نام جدید محسوب می شوند .یعنی با بستن تغییر مالکیت خط مشترک فعال خواهد شد واگر تا 30 روز مدارک مشترک جدید به شرکت ارسال نشود خط مشترک به حالت تعلیق درخواهد آمد و فقط قادر خواهد بود :
•    با مرکز تماس ایرانسل تماس بگیرد.
•    پیام کوتاه از شرکت ایرانسل دریافت کند .
•    از همه مشترکین پیام کوتاه و تماس دریافت کند.

17.    شماره 721 چیست؟
•    فقط فروشندگانی که قرارداد سه جانبه ایرانسل را منعقد نموده اند و شناسه فروش جدید ( DRP) دارند، با سیم کارت خود امکان برقراری تماس با 721 را دارند.
•    این شماره برای کمک به فروشندگان است تا ثبت نام مشترکین را از طریق تلفن انجام دهند.
•    اگر فروشندگان از طریق721 ثبت نام نمایید فقط هزینه ثبت نام  به آنها پرداخت می شود. ارسال مدرک شناسایی مشترک کمیسیون جدا خواهد داشت.
•    تماس با 721 مجانی خواهد بود.

18.    روش فعال سازی سرویس MMS برای مشترکین قبلی چگونه می باشد؟
•    پر کردن فرم ثبت نام  ( گرفتن اطلاعات ستاره دار(*) )
o    گرفتن امضاء در قسمت پایین سمت راست  فرم ثبت نام از مشترک
o    نصب  برچسب OCR بالای صفحه سمت راست فرم ثبت نام
o    مهر و یا برچسب بارکد پایین فرم ثبت نام،  سمت چپ (DEALER ID  )
o    مهر احراز هویت پایین فرم ثبت نام در کادر وسط، بالای مهر فروشگاه  
•    گرفتن کپی مدرک شناسایی
o    نصب  برچسب OCR بالای صفحه سمت راست کپی مدرک شناسایی
o    مهر ایرانسل  پایین سمت راست کپی مدرک شناسایی
o    مهر و یا برچسب بارکد، پایین برگه مدرک شناسایی،  سمت چپ (DEALER ID  )
•    اسکن و ارسال کپی مدرک شناسایی  بوسیله EMAIL به آدرس registration@mtnirancell.ir
•    اسکن فرم ثبت نام کامل و امضا شده و ارسال آن بوسیله EMAIL  به آدرس mmsdocument@mtnirancell.ir


تاریخ ارسال: جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ | چاپ مطلب